Coachend
informeren
We hebben ook plaats beschikbaar voor doorverwijzing via een externe tandarts.
Patiënten die door hun eigen tandarts werden verwezen voor een andere specialistische behandeling kunnen hiervoor ook bij ons terecht.
Om onze huidige patiënten met evenveel aandacht te blijven verzorgen zijn wij genoodzaakt een patiëntenstop in te voeren.
UITZONDERING: gezinsleden die op hetzelfde adres wonen en waarbij één van de gezinsleden reeds vaste patiënt is in onze praktijk.
Voor het Tand- en Mondzorgteam geven vijf thema's dagelijks vorm aan toegankelijke
tandheelkundige zorg.
Coachend
informeren
Maatgericht
interveniëren
Kwaliteit
garanderen
Continu
bijleren
Topteam
creëren
Tand- en Mondzorg Geel is in 1978 ontstaan als solopraktijk maar groeit sinds 2004 uit tot een intensieve samenwerking tussen verschillende behandelaars en hun team. In 2020 werd de tweede praktijk in Olen geopend. We geloven sterk in samenwerken en willen met de uitbreiding tandheelkundige topzorg maximaal toegankelijk maken.
Ondernemingsnr: 0817.990.409
Het TMZ-team brengt een mix van specialisaties en inzichten samen. Deze worden maximaal bijgestaan door een ondersteunend assistenten- en managementteam. Onze 2 locaties werken intensief samen om steeds dezelfde topzorg te kunnen aanbieden. Deze gezichten ziet u op onze locatie in Geel:
Wil je deel uitmaken van ons team? Contacteer ons, we bespreken graag samen de mogelijkheden.
Contacteer onsOnze tandartsen zijn gedeconventioneerd. Dit wil zeggen dat we niet altijd de vooropgestelde ziekenfondstarieven volgen. We kiezen bewust om geen compromissen te sluiten naar kwaliteit van geïndividualiseerde zorg. We zetten in op een efficiënte organisatie om onze topzorg maximaal toegankelijk te maken en houden.
Patiënten van onze praktijk kunnen naast de klassieke vaste afspraak ook een flexibele afspraak maken op maandag en dinsdag. Deze dagen staat teamwerk centraal. Een planningssysteem regelt automatisch de agenda. Het ganse team zorgt ervoor dat de patiënten van die dag de nodige zorgen krijgen toegediend. De flexibiliteit van deze agenda geeft ons extra mogelijkheden in de zorgen die we kunnen toedienen.
Voor nieuwe of doorverwezen patiënten blijft onze balie het eerst aanspreekpunt.
Een vaste afspraak betekent dat je meteen een vast tijdstip krijgt bij het maken van de afspraak.
Tijdens een vaste afspraak word je behandeld door een zelfgekozen tandarts of mondhygiënist(e).
De tijdsduur van de vaste afspraak is vooraf bepaald. Om de agenda te respecteren dienen we ons te beperken tot de geplande zorgen.
Een vaste afspraak is ideaal voor complexe of uitgebreidere planningen. (Half)Jaarlijkse controles en urgenties kunnen ook nog steeds (beperkt) ingepland worden in een vaste agenda.
Een vaste afspraak kan je niet online inplannen; gelieve contact op te nemen met onze balie.
Een flexibele afspraak betekent dat je bij het maken van de afspraak een richtuur kiest. Een half uur voor de afspraak krijg je de definitieve uitnodiging per SMS. Wachten doe je vooral thuis in plaats van in de wachtzaal.
De tandarts of mondhygiënist(e) die je behandelt wisselt. Het planningssysteem koppelt je zorgvraag aan de juiste behandelaar. Waar nodig zijn er meerdere behandelaars beschikbaar.
De flexibele afspraak is ook flexibel in tijdsduur. Waar medisch mogelijk trachten we je zo weinig mogelijk te laten terug komen.
Een flexibele afspraak is ideaal voor jaarlijkse controles en urgenties.
Een flexibele afspraak kan je online inplannen. Ook onze balie blijft voor u beschikbaar.